אודות
בימים אלו השקנו את מערכת EasyClaim המאפשרת הגשת תביעת בריאות לחברות הביטוח בקלות ובמהירות.
כל סוכן ביטוח, שנותן שירות לעשרות לקוחות ביום וכל מי, שנותן מידי יום, שירותים רפואיים, נתקלים באותה בעיה. בעיני המבוטחים או המטופלים של נותני השירות הרפואי, הגשת תביעה היא רגע האמת שבו הם אמורים לקבל תמורה מפוליסת הביטוח הפרטי שלהם.
לא פעם, תשלום זה מחברת הביטוח, מאפשר להם לחזור לטיפולים נדרשים נוספים. אולם, הפגישה הראשונה עם טפסי התביעה, שמצריכים מילוי טפסים וצירוף מסמכים בצורה מאורגנת ומסודרת, מרגישה כמשימה בירוקרטית, מייגעת ושואבת אנרגיה הן מהמבוטחים הן מסוכני הביטוח ועובדי משרדם והן מנותני השירות הרפואי.
מערכת EasyClaim שפותחה מתוך הבנה מעמיקה של עולם הבריאות והטיפול בתביעות מול חברות הביטוח, מקלה באופן משמעותי על תהליך הגשת תביעת בריאות.
המערכת מאפשרת להגיש תביעת בריאות לכל חברות הביטוח בלחיצת כפתור, תוך מתן דגש על שלמות הטפסים והמידע הנוסף הנדרש.
טפסי התביעה ודרישות המידע של חברות הביטוח השונות מתעדכנים במערכת באופן שוטף, מה שימנע עיכוב בטיפול חברת הביטוח בתביעה מטעמים בירוקרטים.
איך פועלת המערכת?
הכול מתחיל בלינק שתשלחו ללקוחות או למטופלים המבקשים לממש את זכאותם מחברת הביטוח בה הם מבוטחים בביטוח פרטי או תחת ארגון מסוים.
לאחר לחיצה על הלינק ששלחתם, המערכת תנחה את המבוטחים או המטופלים במילוי פרטי התביעה באופן פשוט וקל ותיתן חיווי על מסמכים נדרשים שיש לצרף לתביעה. רק לאחר סיום מילוי הפרטים וצירוף המסמכים הנדרשים, תתאפשר הגשת התביעה. הנתונים יתמזגו לטופס התביעה הרלוונטי של חברת הביטוח או ספק השרות.
הגשת התביעה הינה ב"לחיצת כפתור" השולחת את טפסי התביעה והמסמכים המצורפים ישירות לחברת הביטוח.
לאחר העברת התביעה לחברת הביטוח יוכל מערך השירות במשרדכם לנטר את הגשת התביעה. כך תוכלו לשפר את השרות ולהקל על תהליכי העבודה התפעוליים במשרד הסוכן.
שאלות נפוצות:
  • איך אני יכול לדעת כסוכן על כך שהמבוטח שלח את טופס התביעה לחברת הביטוח?
    המערכת מאפשרת הגשת התביעה ישירות לחברת הביטוח או באמצעות הסוכן, על פי החלטתכם.
    כך או כך, המערכת מעדכנת אתכם במייל על השלמת התהליך על ידי המבוטח ומציגה לכם העתק מסמכי התביעה
  • איך המערכת יודעת מהם המיידעים הנדרשים על ידי חברות הביטוח השונות?
    המערכת מכירה את טפסי התביעה המעודכנים של כל חברות הביטוח וכן את הדרישות הייחודיות שלהן למסמכים נוספים הדרושים לצורך יישוב התביעה. כאשר חל שינוי, הם מתעדכנים במערכת בסמוך לפרסום השינוי על ידי חברת הביטוח.
  • איך אפשר לעזור למטופל שלא יודע באיזו חברת ביטוח הוא מבוטח?
    לאחר הלחיצה על הלינק והכניסה למערכת, יופיע קישור לאתר "הר הביטוח" של משרד האוצר.
    באתר זה יוכל המטופל לבדוק את שם חברת הביטוח.
    המערכת תזהה מצב בו הטיפול בתביעה מתבצע אצל ספק השרות ולא אצל חברת הביטוח ותדאג להעביר את התביעה ישירות לספק השרות.
  • האם ניתן להשתמש בטלפון סלולרי לצורך שלחת התביעה?
    ניתן להשתמש במחשב או בטלפון סלולרי או בטאבלט.